27 Nisan 2010 Salı

Şarkıcı patlaması !

Bu nedir arkadaşlar birisi bana acilen anlatsın herkes lbüm çıkartır oldu herkes demiyelim tüm gay'ler :)) sesi olanda çıkıyor olmayanda çıkıyor herkes otursun mesleğini yapsın KUAFÖR isen git Kuaför ol KARGA sesinle ortaya çıkıp hem kendini hem sana destek veren o kadıncağızı rezil etme lütfen :) ee o zaman bende bir albüm çıkartıyım tüm gay'leride klibimde oynatıyım :)) komik olmayalım lütfen :) işin ilginç tarafı yeni albüm çalışmaları bile başlatıyormuş bu kişiler eski albümleridemi vardıki ben hiç hatırlamıyorum satılmışmı acaba kaç tane satılmış merak ettim doğrusu :)

İzleyelim Görelim :)

2 yorum:

  1. sırf kemal doğulumu ???? can tosun ??? serhan sokulgan ???

    YanıtlaSil
  2. yukarıdaki haberde isim vermedim :)) herkes üstüne alınabilir :)

    YanıtlaSil